Radar

Ostatnio był wiersz wolny, a teraz będzie utwór conieco humorystyczny.



RADAR

Dobry kawał czasu temu

Była sobie Wanda, co nie chciała Niemca

Powiedziała „nie, kochany, nie ma takiej opcji

Nie ma możliwości, być nosił mnie na ręcach”


Śpiewam sobie po kryjomu o dziewczynie

Która najwidoczniej ma nie po kolei w głowie

Mówię ci dziewczyno, słuchaj mnie – nie zginiesz

Skoncentruj swoje myśli na tym, co ci powiem:

REF.:

Jeżeli jeszcze nie oszalałaś

To nie wybieraj najgorszego wyjścia

Czy ty nie wiesz, że on robi wszystko

By cię zdobyć, zaprosić do domu i tam wykorzystać?


Śpiewam sobie pieśń o pewnej głupiej pannie

Która jest tak piękna, że tracę moje zmysły

Nie wiem, do cholery, co ona w nim widzi

Może dobry sposób to wrzucić go do Wisły?

REF.:

Jeżeli jeszcze nie oszalałaś

To nie wybieraj najgorszego wyjścia

Czy ty nie wiesz, że on robi wszystko

By cię zdobyć, zaprosić do domu i tam wykorzystać?


Odwiedził mnie dzisiaj mój własny Anioł Stróż

Podleciał i powiedział „Stary, nie bądź tchórz

Co ty, nie wiesz, że każda dziewczyna

Ma wbudowany radar na sukinsyna?”

REF.:

Jeżeli jeszcze nie oszalałaś

To nie wybieraj najgorszego wyjścia

Czy ty nie wiesz, że on robi wszystko

By cię zdobyć, zaprosić do domu i tam wykorzystać?


Podśpiewuję sobie moją piosenkę

O dziewczynie, która ma klapki na oczach

Lepiej się naucz korzystać z radaru

Nim się nabawisz poważnego kataru!

9 komentarze:

Anonimowy 8 grudnia 2006 21:28:00 GMT+1  

nie wiem co, ale jest coś w Twoich tekstach, jakiś element, fragment, który odzwierciedla moje życie ;> czytając je mam wrażenie, że czytam o swoim życiu :) troche dziwne uczucie ;)

Bartosz 10 grudnia 2006 21:28:00 GMT+1  

przeznaczenie?

Anonimowy 12 grudnia 2006 14:02:00 GMT+1  

przeznaczenie przez internet, szybko i tanio...

Anonimowy 12 grudnia 2006 21:03:00 GMT+1  

maybe... czekam na kolejną twórczość... ;)

Anonimowy 29 grudnia 2006 22:09:00 GMT+1  

widze, że się chyba nie doczekam na dalszą twórczość... czyżby Cię wena opuściła?? poszukaj sobie muzy ;] szkoda... może jeszcze kiedyś tu wpadnę ;) see you

Anonimowy 5 stycznia 2007 21:52:00 GMT+1  

hey tu Agnieshia z last.fm dodalam Cie do linkow na moim fotologu. rzadko sie zdarzaja faceci wrazliwi na poezje... RESPECT :)

Bartosz 5 stycznia 2007 23:19:00 GMT+1  

Wychodzi na to, że jestem ideałem faceta :D

Anonimowy 10 stycznia 2007 17:08:00 GMT+1  

mam nadzieję, że Twój blog nie zmarł śmiercią naturalną...wrzuc tu coś wreszcie. do zobaczenia :)

Anonimowy 10 stycznia 2007 19:47:00 GMT+1  

"Wychodzi na to, że jestem ideałem faceta :D"
A do tego jeszcze skromny...

O mnie


Student.

Kontakt ze mną pod adresem mailowym/tlenowym: bartosz-m@o2.pl bądź przez gg: 2651193.