Psycho

psycho monumental kościół w Brzózie
kościół z dachu GS'u ^^
psycho green Endrju
psycho rad fahren

Taaa...sobota była mocna ^^ zdjęcia są porozmazywane itd., ale kto by się tym przejmował. Najlepsze było wejście na dach GS'u i robienie z niego zdjęć kościołowi xD

Poza tym...

Jak się nazywa żydowski pies?
Gazor.

Czym się różni zapiekanka od Żyda?
Zapiekanka nie puka w szybkę, jak się ją podgrzewa w piekarniku.

Dlaczego wampiry najbardziej lubią żydowską krew?
Bo jest gazowana.

Dwóch żydowskich braci pokłóciło się. Nagle jeden wyjmuje mydełko Fa i chce rzucić drugiego. Ten na to:
- Ej! Dziadka w to nie mieszaj.

Jakie przewinienie pada najczęściej w meczach pomiędzy Niemcami a Żydami?
Spalony.

Czego Żyd nigdy nie powie w samochodzie?
Dodaj gazu.

Itd. ^^


P.S. Nie jestem antysemitą, absolutnie nic nie mam do Żydów, ale dowcipy o nich mnie śmieszą ;)

3 komentarze:

Anonimowy 4 maja 2007 01:41:00 GMT+2  

Mnie tez śmieszą i również nie jestem antysemitą i tak dalej... gdyby podmiotem dowcipu byli polacy pewnie też śmiałbym się... Życie.

Bartosz 5 maja 2007 11:37:00 GMT+2  

hmm, z dowcipów o Polakach chyba jednak bym się nie śmiał. cóż, jest we mnie kawał nacjonalisty mimo wszystko.

Anonimowy 19 sierpnia 2007 22:59:00 GMT+2  

do kurway nędzy BAX, miej w sobie troche taktu bo jak nie to kurwa wymyśle zart o Twojej matce rodzicielce i zobaczymy kto sie bedzie śmiał

O mnie


Student.

Kontakt ze mną pod adresem mailowym/tlenowym: bartosz-m@o2.pl bądź przez gg: 2651193.