Konstrukcja światła

W hołdzie King Crimson! Robert Fripp NIE UMRZE!



KONSTRUKCJA ŚWIATŁA



ból - gniew - radość - śpiew
chłód - mróz - upał - deszcz

na potęgę mą i krew
czym jest życie, a czym śmierć?
serce skute w męską pięść
instynkt - puls, natury zew

jako bestia, jako lew
jestem ryk i jestem śpiew
jestem szczur i stado mew
jestem ryba i pies też

jestem drzewo oraz perz
jestem pokrzywa i krzak
jestem wszystko, jestem brak
jestem z mroku nietoperz

piach - woda - wiatr - krew
duch - ziema - cisza - śpiew

piach - woda - wiatr - krew
duch -ziemia - cisza - śpiew

patrzeć w lustro - nie dość jest
spojrzeć w siebie - to też nie
łaskę Boską poznać - lecz
jak osiągnąć taki cel?

gdyby móc popatrzeć wstecz
widzieć Ziemi pierwszy dech
i zobaczyć kosmos jak
budzi się pierwszego dnia

ból - wiedza - pustka - ja
oko - kształt - ślepota - fakt

ból - wiedza - pustka - ja
oko - kształt - ślepota - fakt

powiedz mi skąd jestem ja
jak jest zbudowany świat
dokąd lecą cząstki światła
powiedz, z czego ono jest?

powiedz mi skąd jestem ja
jak jest zbudowany świat
dokąd lecą cząstki światła
powiedz, z czego ono jest?

powiedz, że nie umarł Bóg
bo gdzie ja odnajdę sens
czyich szykać będę stóp
gdy nadejdzie życia kres?

gdy nadejdzie życia kres,
gdy nadejdzie życia kres...

0 komentarze:

O mnie


Student.

Kontakt ze mną pod adresem mailowym/tlenowym: bartosz-m@o2.pl bądź przez gg: 2651193.