Kiedy, jak

Drodzy przyjaciele, pytam was ponownie

Jak długo jeszcze będziecie przelewać bratnią krew?

Ile jeszcze wody musi upłynąć, nim zrozumiecie

Że wszyscy ludzie są tacy sami?

Moje zmęczone oczy i wszystkie przytłaczające mnie rzeczy

Mówią mi, że prędzej wybuchnie niebo

Niż odnajdziecie prawdę i miłość wzajemną.

A przecież nie ma innej drogi

Żeby połączyć wszystkie serca i dłonie;

Jak długo jeszcze będziecie uczyć dzieci

Że nie liczy się nikt inny poza wami?
Czy wszystko musi stanąć na głowie

Byście wreszcie przyswoili sobie

Że nie ma nic gorszego od nienawiści

Że w życiu liczą się nie tylko korzyści

Że człowiek poza ciałem – ma też duszę

Rozum, uczucia, nadzieję i marzenia

Których spełnienie każdemu się należy.

Kiedy opanujecie swe szalone umysły

I dostrzeżecie, że zwierzę w klatce też ma namiastkę człowieczeństwa?

Każdy pragnie wolności, każdy ptak chce rozkładać skrzydła

On, podobnie jak człowiek, ma prawo do życia

Każdy pragnie jaśminowej barwy słońca

Księżyca spływającego z nieba na ramiona

Powiewu wiatru wśród wiosennych drzew

Zapachu morskiej wody i okrzyku mew

Ośnieżonych sosen i zamarzniętych rzek

Bratniej duszy do słuchania i suszenia łez.

3 komentarze:

Anonimowy 19 marca 2007 22:48:00 GMT+1  

Wiesz co?? miałem się powstrzymać od komentarza lecz nie wytezymałem!! Jakość a nie ilość się liczy. Nie wiem kiedy to zrozumiesz, lepsiejsi poeci od Ciebie robią mniej a lepsiej. Zastanów się czy to idze w dobrą stronę bo jak dla mnie to raczej nie

Anonimowy 24 marca 2007 22:09:00 GMT+1  

Zgodze się z osobą komentującą przedemną, tak mniej więcej... - jakość a nie ilość się liczy... Postaraj się...

Bartosz 24 marca 2007 23:23:00 GMT+1  

zgadzam się,że jakość, a nie ilość się liczy.przy czym nie piszę niczego na siłę, więc ilość nie ma tu znaczenia; jeżeli chcę, to piszę, proste. jakość utworów zależy zaś tylko od natchnienia,im lepsze natchnienie,tym lepsze utwory. czasami go brak, ale mam potrzebę napisać cokolwiek; wtedy przeważnie wychodzą marne rzeczy. publikuję wszystko, może poza tym, co skrajnie prywatne.

O mnie


Student.

Kontakt ze mną pod adresem mailowym/tlenowym: bartosz-m@o2.pl bądź przez gg: 2651193.